Thursday, June 10, 2010

TERKAPAI - KAPAI SENDIRIAN

Di saat ku kebingugan ketika tiada tempat nak bernaung.....aku dalam diam memendap perasaan kemana harus ku tuju........ada ke alam ghaib...wujud ke saka.....kenapa aku....apa dosa aku.....Itulah perasaan aku ketika itu....keluargaku berantakan dengan api kemarahan ku .......aku tahu itu bukan aku.....kenapa aku jadi macam ni kenapa kenapa kenapa....................

Keresahan hatiku
Tiada siapa yang tahu
Deritanya batinku
Merana tiap waktu
Tiada siapa yang tahu

Kalau begini jadinya
Tak mungkin ku capai bahagia
Sungguh tiadaku menduga
Kau pergi tanpa relaku jua
Jiwaku merana dan hampa
Menangisku sepanjang masa
Kecewa melanda di jiwa
Tiada siapa sudi terima

Biarkanlah ku pergi
Bawa hati yang sepi
Merajuk ku sendiri
Tiada yang mengerti
Biarkanlah ku pergi

Ketika itu jiwa sama seperti lagu Sharifah Aini keresahan.......

Bersambung.........

No comments:

Post a Comment