Wednesday, June 9, 2010

HIDUP TANPA SESIAPA

Bagaimana ingin kumulakan kata kata dalam blogger ni....kadang kadang aku tidak tahu siapa akan faham akan diriku....apa yang aku tiada.....suami dan anak anak comel yang dikurniakan untuk aku cukup segala galanya... tidak ada yang kurang tidak ada yang lebih.......kenapa tidak pernah ada kepuasan dalam diriku....adakah aku ini tamak dengan apa yang aku ada...................nak pecah kepala otak aku...........memikirkannya........kadang kadang aku benci akan diri aku sendiri.........tapi kadang kadang aku rasa aku dah buat segala galanya untuk membahagiakan orang yang dekat dengan ku.....tapi macamana kebahagiaan ku..........pengorbanan ku sampai bila.....


BANTULAH MUMMY PERASAN..................

2 comments:

  1. alahai.. ciannyer akak aku nih,iskh!!!.. x bek ckp benci diri sndri,at least u got evrythng.. kalo nk compare dgn adik akak yg koboi nih lg r teruk,my life empty,tp sebagai hamba yg hina dina kita kene cr diri kita sndri,mcm sifu botak ckp jgn hina diri sndri umpama kita hina kejadian ALLAH YG ESA,ingt tu... dan da lumrah sebagai manusia kita xkan lepas dr di timpa masaalah,cube pikir blk masaalah tu da kehendak sape? (nih pinjam ayat sifu botak,kekeke..)apa2pon kak jgn lupe trademark@kate2 keramat geng2 haprak kitaorg,HIDUP MESTI MAU BLUEZZ..... adios!..

    ReplyDelete
  2. Thanks a lot.......kini akak lebih memahami diri akak....terima kasih pada sifu botak yang banyak mengajar akak mengenali Allah...syukur alhamdullilah ada teman teman sebaik kamu semua........akak ingin berkongsi kehidupan akak muga dapat berkongsi bersama followers lain.....dengan kata lain ketabahan kita hanya disisi Allah dengan izin Allah......

    ReplyDelete