Saturday, June 19, 2010

KESEDARAN YANG SEBENARNYA

Aku amat bersyukur di saat aku di zaman kegemilangan aku lupa siapa aku............tapi ada satu tangan yang sudi menghulurkan bantuan bukan dari segi duit harta benda dunia..........tapi hidup yang hakiki.........

Entah dari mana kekuatan diri.....ketika itu..........ingin mendalami lebih mendalam tentang ilmu akhirat yang selama ini aku selalu lupa............

Tapi aku merangkak rangkak mencari diri aku sendiri............orang muda zaman sekarang kata blurr..........

Syukur, aku tak sendirian,..........masih ada teman yang sentiasa disampingku ketika aku keliru,sedih dan macam macam lagi.................dugaan demi dugaan menghantui ku.....kini aku nekad walau aku sendirian tapi aku punya Allah yang maha pengasih dan penyayang......akan ku teruskan perjuangan ini demi mencari kasih Allah.................Tamat.

No comments:

Post a Comment