Wednesday, June 9, 2010

KASIH TERCIPTA

masa sudah tiba untuk ku berubah..........umur yang menjangkau ini membuatkan ku teruja untuk mengenali mana asal kita........di mana ketenangan yang ingin kita miliki........di mana kebahagiaan yang ingin kita cari......di mana akhirnya nota kehidupan kita ............bila kita sudah ada kesemuanya................apa yang kita cari???????????

Ini yang berlaku pada hidupku.........bermula langkah langkah yang tidak diduga.........bermula nya ayahku sakit dan pergi buat selamalamanya.Hidupku berubah dan kebahagiaan berkeluarga seolah olah di hempas ombak yang melanda yang entah dari mana........hanya titisan air mata kawan baikku....aku tidak tahu pada siapa harus kucurahkan....aku hilang pertimbangan........aku mula menyalahkan semua yang menyayangi ku. Ku rassa diriku yang paling malang jiwa ku tak tentu arah....semua orang tak mahu faham perasan aku.........aku makin teruk...aku sakit ...terpaksa menjalani pembedahan ovari.......badan ku kurus......airmata saja yang kutahu.......... .......Lepas tu aku kena bengkak bengkak kulit .....dugaan yang aku tak pasti kenapa ....kenapa?kenapa?kenapa?..........bersambung....

No comments:

Post a Comment